penktadienis, birželio 26, 2009

Daryti tai, ką nori


Po mirties žmogelis atsidūrė nuostabioje vietoje, apsuptoje tokio grožio ir patogumo, apie kurį jis svajojo visą savo gyvenimą. Šalia stovintis baltai apsirengęs žmogus jam tarė: "Tu gali gauti čia ko tik tavo širdis geidžia - bet kokio maisto, bet kokių malonumų ar pramogų."

Apsidžiaugė žmogelis ir pradėjo mėgautis viskuo, apie ką tik gyvenime svajojo. Po ilgų metų malonumų, jis vėl susirado žmogų, apsirengusį baltai, ir jam tarė: "Aš jau pasimėgavau viskuo, kuo norėjau, dabar man reikalingas darbas, kad aš galėčiau jaustis naudingu."

"Apgailestauju", - atsakė jam žmogus, apsirengęs baltai, - "Bet tai yra vienintelis dalykas, ko aš tau negaliu duoti. Čia darbo nėra."

"Po galais!" - pasipiktino žmogelis. - "Tai reiškia, kad aš dabar visą amžinybę turėsiu praleisti mirdamas iš nuobodulio! Jau verčiau aš būčiau Pragare!"

Baltai apsirengęs žmogus, žengė artyn jo ir švelniai tarė: "O kaip tu manai, kur tu esi?"


Pagal Paulo Coelho "Stories for Parents, Children and Grandchildren"

5 komentarai:

Ruvi rašė...

Istorija nuostabi - skaičiau ir nenumaniau, kuo baigsis :)
Lauksim dar :)

Daktaras rašė...

Na turbūt numatant pabaigą iš anksto ne tik anekdotai nebebūna juokingi, bet ir istorijos nebebūna prasmingos ;)

Ruvi rašė...

Bet kartais pabaiga nuvilia :( ..
Čia, kaip supratau, Koeljo kūrinys? Įdomu, ar išleista lietuviškai.. sudominai, reiks paieškoti knygynuose.

Daktaras rašė...

Taip, tai Coelho kūrinys. Deja, į lietuvių kalbą tai nėra išversta, bet jeigu skaitai angliškai, šią knygą (kaip ir dar porą kitų), laisvai galima atsiųsti iš čia :)

Ruvi rašė...

Ačiū :)