trečiadienis, sausio 02, 2008

Metų sandūroje


Praūžus didžiosioms metų šventėms, turbūt daugelis širdyje pajuntame tarytum kažkokią tuštumą, kad reiks nukabinti žaisliukus ne tik nuo eglutės, bet ir nuo paties savęs ir vėl grįžti į tą pačią kasdienybę. Žinai, kad jau nebeateis kaimynas su dideliu buteliu vyno, kad kas antroje sankryžoje nebesutiksi Kalėdų Senio ir kad greit nebeišgirsi iki gyvo kaulo įgrisusios, bet visgi šventiškai mielos "Jingle Bells" melodijos...

Ir visgi pačios pirmosios naujųjų metų dienos, manau, yra ypatingai vertingos. Tai puikus laikas po viso šventinio šurmulio pabūti ir pasikalbėti su savimi. Kokie man buvo šie metai? Kur aš norėjau nueiti ir kur aš iš tikrųju nuėjau? Ką aš išmokau/supratau per praėjusius metus ir kaip visa tai galiu pritaikyti artėjančiame savo kelio etape? Kur aš einu dabar ir kur tikiuosi nueiti ateinančiais metais?

Praėję metai man buvo išties išskirtiniai. Turbūt patys sunkiausi mano gyvenime, bet turbūt ir patys įdomiausi. Metai, davę išties daug naujų patirčių ir išgyvenimų. Metai, davę suvokti daug ką kitaip. Metai, sugriovę nemažai vidinių sienų ir atvėrę naujus horizontus. Permainų metai.

Būtent permainų naujaisiais 2008-aisias ir palinkėsiu jums visiems, mielieji. Nes iš visų mano draugų ir pažįstamų rato, turbūt težinau vos vieną kitą, einantį būtent tuo keliu, kuriuo norėtų ir turėtų. Nes, patikėkite manimi, visos permainos tikrai yra tik į gerą. Ir kuo juos didesnės, tuo daugiau duoda mums patiems. Ir net jeigu pasirinkimas ir nebus teisingas, tai bus vistiek žingsnis pirmyn. Daug blogiau yra ne bandyti ir suklysti, o neduoti sau galimybės.

Paprastai mes susikuriame per daug vidinių barjerų ir permainos, nežinomybė mus taip gąsdina, kad įsikibę savo suskilusios, realiai nieko vertos (bet visgi savos!) geldos, bijome žengti net porą žingsnių pažiūrėti už kampo, kur mūsų galbūt laukia nauja jachta. Išdrįskite :) Nežinomybė tikrai nėra kažkas baisaus, o yra kažkas įdomaus ;) Nauja patirtis, nauji įspūdžiai, naujas suvokimas. Tai, kas iš tikrųjų leidžia pajusti, jog gyveni, o ne tik egzistuoji.

Laimingų, permainingų, įdomių ir prasmingų Naujųjų! Juolab pagal kinų astrologiją, kaip tik Kiaulės metais baigėsi visas dvylikos ženklų ciklas ir Žiurkės metais prasideda naujasis. Puiki proga atsinaujinti ir mums, ar ne? :)

2 komentarai:

agnė rašė...

Kaip sakoma, jei nori turėti tai, ko niekada neturėjai, pradėk daryti tai, ko niekada nedarei ;)

Daktaras rašė...

Gan teisinga mintis, ypač jei į turėjimą žvelgsime plačiąja prasme ;)