sekmadienis, kovo 08, 2009

Asmenybės testas


Norėčiau pasiūlyti dar vieną testą, šįsyk - asmenybės. Tai - viena populiariausių pasaulyje Myers-Briggs tipologija (MBTI), paremta Carlo Gustavo Jungo "Psichologinių tipų" teorija. Įdomu, kad prieš keliasdešimt metų Sovietų Sąjungoje buvo sukurtas ir gan plačiai paplitęs šios tipologijos atitikmuo - socionika, kurios autorė - lietuvė Aušra Augustinavičiūtė.

Lietuvišką MBTI versiją rasite čia.

Esu testą atlikęs anksčiau, rezultatas buvo ENTP, šįsyk gavosi INTP. Vienintelis pokytis - ekstraversiją pakeitė intraversija... Tiesa pasakius, net ir pats nesu tikras, kuriai iš šių dviejų kategorijų galėčiau priskirti save. Žinau, kad vaikystėje tikrai buvau intravertas, vėliau paauglystėje pradėjau vystyti savo ektraversiją, o dabar vėl grįžtu į savo ištakas? :)

Bet kuriuo atveju, tipai nėra pastovūs, gyvenimo eigoje jie keičiasi, nes keičiamės ir mes su naujomis patirtimis, suvokimais, susiklosčiusiomis aplinkybėmis. Pavyzdžiui, Jungas teigė, kad pirmoji gyvenimo pusė yra daugiau skirta ekstraversinei saviraiškai - išorinio/socialinio gyvenimo kūrimui, tuo tarpu antroji jo pusė - intraversijai, savo vidinio pasaulio pažinimui.

Bet norėčiau tikėti, jog šio testo rezulatai nereiškia, kad mano gyvenimas jau verčiasi į antrą pusę :)

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

pas mane ENFP :) tiesos aprašyme yra, ir sakyčiau iš ties nemažai.

Daktaras rašė...

Na man irgi kiek yra tekę testų atlikinėti, šio rezultatai buvo bene taikliausi :)

Anonimiškas rašė...

geras tas testas, gal net per taikliai...

Julija rašė...

ENFP. keista, bet apie 90% tiesos.