trečiadienis, gruodžio 24, 2008

Šventes pasitinkant


Prieš kurį laiką pabandžiau atsisukti atgal ir pažiūrėti į savo pragyventus metus. Ką išmokau, ką supratau, kas buvo svarbiausia, brangiausia... Ir ilgai netrukus supratau, kad svarbiausia mano gyvenime buvo žmonės, kuriuos sutikau. Jie buvo mano idėjų, įkvėpimo šaltinis, parama sunkiomis akimirkomis, jie man padėjo pažinti pasaulį ir save. Su vienais mano kelias tęsėsi ir tebesitęsia ilgus metus, su kitais susikirsdavo trumpam, galbūt tik kartui, bet palikdavo savo pėdsaką mano kelyje.

Ačiū Jums, mano draugai, pažįstami, bendrakeleiviai ir pakeleiviai. Ačiū tiems, kuriuos sutikau, ir tiems, kuriuos dar sutiksiu savo kelyje. Ačiū už tuos ilgus pokalbius vakarais ir tylos minutes. Už įkvėpimą ir palaikymą. Už atsakymus, kuriuos gavau Jūsų lūpomis. Už tą laiką, praleistą kartu. Ačiū Jums.

Didžiųjų švenčių proga norėčiau palinkėti šilumos, ramybės, tikėjimo, idėjų, ryžto ir atradimų. Nebijokite eiti pirmyn ir atverti dar neatvertas duris. Nepaliaukite ieškoti ir klausti. Nes tik ieškantiems - dangus.

Gražių ir šiltų Jums šv. Kalėdų, mielieji, ir prasmingų bei ypatingų ateinančių Naujųjų Metų!

Komentarų nėra: