ketvirtadienis, kovo 25, 2010

Trisdešimt


Kažkada šis skaičius atrodė grėsmingas. Solidus, rimtas. Atspindintis tam tikrą, visuomenės įpareigotą, statusą. Keletą pakopų pažengusi karjera, šeima, vaikai, pasodintas medis, pastatytas - ar bent jau pradėtas statyti! – namas... Įdomu, kur aš būčiau, jeigu visa tai turėčiau? :) Turbūt kažkur giliai sustingusiame laike... O gal... šviesiame rytojuje? :)

O esu stebuklingoje kryžkelėje. Ten, kur susikerta daugybė kelių. Atsisukęs atgal matau tai kylantį aukštyn, tai besileidžiantį kelią, kuriuo atėjau. Vingiuojantį pro nuostabius slėnius, kalnų viršūnes, miškus, jūrų pakrantes, išsišakojantį į daugybę mažų takų ir takelių, kuriais aš galbūt galėjau ateiti. Priekyje manęs laukia dar didesnė gausybė kelių, vienų už kitus įdomesnių. Bet aš žinau, kad visi jie iš tiesų veda ten pat ir kad ir kurį iš jų bepasirinksiu, aš nueisiu ten, kur turiu nueiti.

Buvimas kryžkelėje turbūt yra vienas nuostabiausių dalykų. Tai yra ta vieta, kur atsiveria galimybės. Ir aš esu laimingas, kad galiu sutikti savo trisdešimtmetį būtent čia. Nes aš žinau, kad manęs laukia daugybė nuostabių dalykų :) Pirmasis jų – kelionė į Maroką jau po poros dienų :) O kadangi, it kokia keista taisyklė, visas didesnes keliones seka kažkokios permainos mano gyvenime, toliau turėtų būti tik įdomiau ;)

5 komentarai:

DNR rašė...

Sveikinu!! Artėja ir man panaši sukaktis :)

ruvi rašė...

Sveikinu!!!! :)
Tai tik skaičiai.. Kažkodėl ir man ši data buvo bauginanti.. O paskui.. supranti, kad skaičius visvien didėja, todėl jau dėl to ir nesijaudini :)
Dvasia amžiaus neturi.. :)
Linkiu gražaus, pilno visų tavo geriausių savybių ir talentų išsiskleidimo - taip, kaip tavo širdis to nori :)
VALIOOOOOO!!!! Puikios šventinės nuotaikos ir.. nuostabios kelionės :)

agnus dei rašė...

Kaip buvo tiksliai pasakyta 'Altorių šešėly' - 'sustojo savo gyvenimo pusiaukelėj ir kryžkelėj' :)

agnė rašė...

Kai man buvo keliolika, aš irgi galvojau, kad o, va, kai bus man 30, tai būsiu jau tokia, anokia, turėsiu tą, aną... Bet kai atėjo tas 30, supratau, kad tebesu lygiai tokia pati paauglė, o visa kita - tiks skaičiukai :)
Taip kad – palik tuos skaičiukus ramybėje ir gražaus tau kelio toliau ;)

Oj, Marokas... Pala, o tu su mumis kartu tada nebuvai jame?

Daktaras rašė...

Ačiū už sveikinimus :) Toks jausmas, kad nuo trisdešimt gyvenimas tik prasideda ;)

O Maroke iki šiol nebuvau buvęs.