ketvirtadienis, gruodžio 31, 2009

Ant Naujųjų metų slenksčio


Paskutinė metų diena man visada ypatinga. Tarsi maža salelė, sustabdyta akimirka tarp to, kas buvo, ir to, kas bus. O buvo išties nemažai. Užbaigtos studijos, daugybė įdomių atradimų, patirčių, sutiktų naujų žmonių. Jeigu reiktų įvardinti vienu žodžiu, 2009-ieji man buvo Atsakymų metai. O įsivertinus visus galvoje knibždančius planus, panašu, kad ateinantys 2010-ieji man bus Iššūkių metai :) Bet kuo daugiau iššūkių, tuo daugiau atradimų. Todėl ateinantys metai man turėtų būti labai ir labai įdomūs :)

Įdomių, kupinų atradimų ir naujų iššūkių Naujųjų metų ir jums, mano mielieji draugai, pažįstami, nepažįstami ar tiesiog praeiviai. Nebijokite nežinomybės ir neapibrėžtumų, ženkite ten, kur niekada dar nebuvote. Ieškokite ir atraskite. Pažinkite. Kurkite. Tikėkite savimi. Ir nieko nebijokite. Nes nėra ko bijoti, kai visas pasaulis yra išvien su jumis. Nuostabių jums 2010-ųjų!

1 komentaras:

agnė rašė...

Na tai gerų iššūkių telieka palinkėti tau ateinančiais ;) Pirmyn!